På väg mot Stockholm

På väg hem till Stockholm! 

Och för 30 minuter sedan kramade jag min Älskling hej då. Jag kommer sakna honom så himla mycket, jag kunde inte sluta gråta och jag har sådan extrem separationsångest!!! Det är typ bara tre veckor det handlar om och det är egentligen inte så länge, men jag vill verkligen inte vara utan honom! 

Men hörni, har jag berättat detta? Tänk att jag och Marcus har klarat ett helt år tillsammans boende på 22 kvadrat! Vi har alltså bott i en fjuttig liten etta! Under tiden har vi båda mest studerat och är därför hemma mycket, det har varit en hel del klättring på väggarna men vi har klarat det! Helt otroligt! Stor applåd till oss! Grymt jobbat älskling! Tänk att han har stått ut med mig och alla mina jag på 22 kvadrat. Det är ganska ofta jag blir trött på mig och vill fly. Undrar vad han är då? :/ :p 
Som tur är så ska vi röra på oss! I årskiftet får vi äntligen flytta till en större lägenhet! Äntligen! Jag går och drömmer om hur det kommer bli och hoppas att vi ska skaffa en voffsing, jag saknar verkligen djur! 

Kl.22 ikväll kommer jag befinna mig hemma hos mamma och hela gänget om allt går som det ska med resan det vill säga! Och på måndag börjar skolan! 

Jag känner mig redo, eller jag bestämmer mig för att känna mig redo! Imorse höll jag i en cirkel på gymmet och berättade för deltagarna att jag ska iväg på pt-utbildning och dom lovordade mig massor och sa att jag är en bra tränare redan nu, jah blir sp rörd så jag börjar gråta lite igen! Åh mina fina kollegor och min underbara chef har också peppat mig massor. Med dessa i ryggen samt min familj och vänner så kommer det gå bra! Jag ska ta i allt jag har jag vill verkligen detta! 

Kram på er, trevlig lördag! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: