Hej PMS du förstör mitt liv

Fredag den 13e vände det. Jag blev trött, det gjorde ont och allt kändes fruktansvärt segt. Jag kämpade mig igenom helgen och mitt ointresse och trötthet präglade tillvaron. Jag var lättretlig och arg. 


På måndag började jag känna mig sjuk. Tisdag var en fullspäckad dag med möten osv, onsdag kastade jag i. Handduken. Drog täcket över huvudet och till ringade dagen med min förkylning och dåliga humör. Jag orkar inte svara i telefon, whats the point? Jag har slarvat bort svaret på frågor om varför i helvete jag lever? 

Jag blir osams, beter mig för jävla illa och det värsta är att jag inte förstår det. Att jag inte håller i spakarna, helt plötsligt är det någon annan som kör... 

Det har gått ca 10 dagar och det har varit lite upp och lite ner under tiden. Jag kan skärpa mig delvis och tror att jag skött mig under helgen. Vi har hjälp till att skriva möbler hos nyblivna sambos på östkusten. Jag lyckades koppla bort, men nu är jag tillbaka på västra sidan i mitt ångesttillstånd, int i kroppen och dåliga jävla humör!


Jag tar allt som den värsta kritiken i världen, om min sambo säger: DET är
Inte bra så hör jag: DU är inte bra. 

Allt sugs in i mitt bekräftelse-gap, jag är i sjukt mkt obalans mentalt. Jag är Stört nervös, orolig och trött... Ont och trött i kroppen och förbannat less på livet. 

Hej PMS, jag har inte saknat dig.
Du förstör mitt liv.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: