Två veckor senare och nu är jag PT

...Eventuellt... Det är inte riktigt så enkelt, de två senaste dagarna har jag och PT-klassen spenderat med vår lärare och avverkat fyra olika examinationer! 

Igår startades med säljprov. Alltså, vi hade en rollspels-konsultation på 7 minuter med vår examinator. Där vi skulle sälja PT-timmar. 

På eftermiddagen var det praktiskt prov sär vi tränade varandra efter ett individuellt upplägg i 30 minuter. 

Idag, söndag, startade vi med 90 minuter teoriprov. På eftermiddagen körde vi märningsprov: blodtryck, kaliper, och måttband. 

Jag tyckte att sälj och mätproven var svårast. Det var stressigt och relativt svåra omständigheter. Nu ska jag vänta i cirka två veckor innan jag får veta resultatet! 







Det har varit två fantastiska veckor med intensivt upplägg grymma framtida kollegor och lite gnäll och mycket pepp! 
Imorgon 09.00 startar kostrådgivare-kursen! 

Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: