På väg "hem"

Nu sitter jag på tåget mot Halmstad där jag bor, har varit hemma hos mamma i Stockholm de senaste 3-4 veckorna. Det känns riktigt tungt att åka tillbaka. 

Jag har haft det så himla bra hemma, umgåtts mycket med, iaf två av fem, syskon (dom andra är i Thailand). Blivit bortskämd av mamma och Micke och blivit personlig tränare och kostrådgivare! Det är med mycket känslor jag lämnar Stockholms centralstation. 

Jag har en del stora beslut att fundera över, tex vart ska jag jobba hur ska jag studera nästa termin: 50 eller 100%? 

Samtidigt är jag taggad på nystart och år 2016! Den 30e flyttar jag och mannen till en större lya, en helt nybyggd lägenhet! Äntligen lämnar vi livet i skokartongen bakom oss! Vi lämnar livet utan diskmaskin och tvättstuga! Och öppnar armarna mot stor balkong, diskmaskin, tvättmaskin, Induktionsspis och ett sovrum!!! Det känns SÅ lyxigt! 










Mina mål 2016: 
Jag vill komma i mitt livs bästa form! 
Jag ska även coacha min pojkvän! 
Jag ska börja jobba som pt och kostrådgivare och föreläsa! 
Jag vill starta eget! 
Jag ska starta upp min master igen, i hälsa och livsstil! 
Jag vill köpa hund! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: